Betaling:

Kan man betale med MobilePay?

Ja. Gør som du plejer på din smartphone (med MobilePay app). Tryk på linket i mailen – så kører det automatisk og vi får det rigtige beløb sammen med de oplysninger vi skal bruge til vores system.

Hvis du ikke læser mailen på en smartphone, men for eksempel på din pc/mac, skal du klikke på linket i mailen og følge vejledningen, som kommer frem på din skærm.

Kan man betale for flere kvartaler på én gang?

Ja. Hvis du overfører et større beløb, end din faktura lyder på, vil det for meget indbetalte beløb automatisk blive trukket fra næste ordinære faktura.

Du kan for eksempel vælge at betale 2 eller 4 gange det almindelige kvartalsbeløb og på denne måde forudbetale for hhv. et halvt eller et helt år. Hvis du forudbetaler, vil du stadig modtage kvartalsvise fakturaer. Men det vil være ‘0-fakturaer’, hvor du kan se, at du ikke skal betale noget . Du vil få ‘0-fakturaer’, så længe din forudbetaling kan dække vores opkrævninger.

Du kan altid se vores fakturaer, dine indbetalinger og din saldo ved at logge på brugerportalen, som findes her på hjemmesiden.

Kan man lave en fast bankoverførsel hvert kvartal?

Ja. Her er et eksempel på, hvordan det ser ud på netbank hos Nordea. Oplysningerne, der skal indsættes er dog de samme uanset, hvilken bank du har. ID-nummeret hos os, kan du finde øverst på fakturaen.