Spam eller uønsket post.

I forbindelse med juli kvartals opkrævninger har supporten oplevet mange flere henvendelser vedr. manglende faktura modtagelse. Det er fortrinsvis fra hotmail brugere, så noget tyder på, at der er ændret på deres algoritmer, og derfor er mail fra os havnet i uønsket post, hos flere brugere, og kun hvis du dagligt tjekker uønsket post, vil du så se vores besked når vores mail havner der. Vi har afsendt faktura til alle d. 17 juni med forfald d. 1.juli. Når vi IKKE får vores mail retur, kan vi ikke se, at i som brugere, ikke modtager vores post.

Hvis du fremover vil undgå, at mail fra os havner i uønsket post, så skal du selv lave en indstilling i dit eget mailprogram, der gør at du fortæller din mail leverandør at du ØNSKER post fra os.

Vi har lavet en vejledning, så du kan gøre det rigtigt, så se på denne side under SUPPORT og ofte stillede spørgsmål. Og få det gjort så du undgår suspendering og en ekstra opkrævning på 75,- fordi du betaler for sent.

Det er ærgerligt for dig, og vi bruger en masse unødig tid med at hjælpe jer brugere videre.